RSS
Container Icon

Translate

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish

奇蹟課程複習L58

LESSON 58

These ideas are for review today:
第58課的複習(第36-40的概念):

My holiness envelops everything I see.

From my holiness does the perception of the real world come. Having forgiven, I no longer see myself as guilty. I can accept the innocence that is the truth about me. Seen through understanding eyes, the holiness of the world is all I see, for I can picture only the thoughts I hold about myself.

我的神聖性涵蓋我所看到的一切

對真實世界的認知來自於我的神聖性。一旦寬恕了,我就不再視自己為有罪的。我能接受自己是純潔無罪的,這就是關於我的真相。用理解的眼光去觀看,我所看到的世界就會是神聖的,因為我只能描繪我所持有的關於自己的想法。

My holiness blesses the world.

The perception of my holiness does not bless me alone. Everyone and everything I see in its light shares in the joy it brings to me. There is nothing that is apart from this joy, because there is nothing that does not share my holiness. As I recognize my holiness, so does the holiness of the world shine forth for everyone to see.


我的神聖性祝福了世界

對我神聖性的認知並非只祝福我一個人。有了這樣的理解,我所看到的每一個人、每一樣事物都會分享這一理解帶給我的喜悅。沒有什麼是與這喜悅分開的,因為沒有什麼不會分享我的神聖性。當我認清了我的神聖性,每一個人都會看見世界的神聖性綻放光。

There is nothing my holiness cannot do. 

My holiness is unlimited in its power to heal, because it is unlimited in its power to save. What is there to be saved from except illusions? And what are all illusions except false ideas about myself? My holiness undoes them all by asserting the truth about me. In the presence of my holiness, which I share with God Himself, all idols vanish.

沒有什麼是我的神聖性做不到的

我神聖性的治癒力量是無限的,因為它拯救的力量是無限的。除了幻覺之外,還有什麼要拯救的呢?而所有幻覺除了是關於我自己的錯誤觀念之外,還會是什麼呢?我的神聖性會通過宣告我的真相而將它們全都化解。在我與上帝分享的神聖性面前,所有偶像都會消失。

My holiness is my salvation

Since my holiness saves me from all guilt, recognizing my holiness is recognizing my salvation. It is also recognizing the salvation of the world. Once I have accepted my holiness, nothing can make me afraid. And because I am unafraid, everyone must share in my understanding, which is the gift of God to me and to the world.

我的神聖性就是我的救贖

因為我的神聖性會讓我擺脫所有的愧疚感,所以,認清我的神聖性就是認出我的救贖。這也是認清這個世界的救贖。一旦我接受了我的神聖性,就沒有什麼能讓我害怕。而因為我不害怕,所以每一個人就必定會分享我的理解,這就是上帝賜予我和世界的禮物。

I am blessed as a Son of God.

Herein lies my claim to all good and only good. I am blessed as a Son of God. All good things are mine, because God intended them for me. I cannot suffer any loss or deprivation or pain because of Who I am. My Father supports me, protects me, and directs me in all things. His care for me is infinite, and is with me forever. I am eternally blessed as His Son.

我是受祝福的上帝之子

這是我對自己擁有美好的一切、也只擁有美好的一切的聲明。我是受祝福的上帝之子。美好的一切屬於我,因為上帝願我擁有它們。因為我的真正所是,我不可能遭受任何損失、剝奪或痛苦。我的聖父在一切事物中支持我、保護我、指引我。祂對我的關懷是無限的,並永遠與我同在。我是永遠受祝福的上帝之子。

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment